Склад методично ради:
Голова – Кухтіна Т.М., заступник директора школи з навчально-виховної роботи, спеціаліст вищої категорії, старший учитель;
Члени:
- Калашникова Т.О., заступник директора школи з навчально-виховної роботи, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
- Рак Л.М., заступник директора школи з навчально-виховної роботи, спеціаліст вищої категорії, старший учитель;
- Морскова А.Ю., заступник директора з навчально-виховної роботи, спеціаліст першої категорії;
- Постоєнко Т.В., учитель трудового навчання, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
- Ігнатова Г.В., учитель історії, спеціаліст вищої категорії, старший учитель;
- Піцаков І.П., учитель предмета «Захист України», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
- Бондаренко Н.Г., учитель математики, спеціаліст вищої категорії, старший учитель.
Задачі: удосконалення і модернізація сучасного освітнього середовища закладу, підвищення якості освіти;
· створення сприятливого освітнього середовища для розвитку і розкриття творчого потенціалу й активності педагогічних кадрів;
· формування й удосконалення нових професійних й особистісно значущих якостей, які забезпечують творчу самореалізацію індивідуальності педагога;
· підвищення результативності та якості участі учнів у предметних олімпіадах, інтелектуальних і творчих конкурсах;
· створення ситуації успіху в освітньому процесі, відчуття кожною особистістю своєї значимості, впевненості в можливості власної самореалізації.
Методична робота в 2024/2025 навчальному році спрямована на реалізацію методичної проблеми «Розвиток інтелектуально-творчого потенціалу учасників освітнього процесу в умовах модернізації освіти та інновацій».
Задачі МО: вибір змісту освіти, аналіз програмно-методичного і навчально-методичного забезпечення змісту освіти, розвиток предметного змісту кожної освітньої області, освоєння продуктивних педагогічних теорій і технологій, підготовка вчителя до атестації, педагогічний моніторинг, науково-дослідницька та інноваційна робота в освітній області.
№ з/п | Напрям (назва МО) | Кількість членів МО | ПІБ керівника МО | Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання керівника МО | Тема, над якою працює МО |
1 | Початкових класів | 12 | Лагута Ксенія Юріївна | «спеціаліст першої категорії» | «Удосконалення рівня професійної компетентності вчителів початкових класів, розвиток і самореалізація особистості учня початкових класів в умовах Нової української школи» |
2 | Іноземних (англійської, німецької) мов | 5 | Чередниченко Ольга Євгенівна | «спеціаліст другої категорії» | «Реалізація комунікативного підходу в процесі викладання іноземних мов» |
3 | Української мови та літератури, зарубіжної літератури | 8 | Костюк Олена Сергіївна | «спеціаліст вищої категорії» | «Формування ключових компетентностей на уроках української мови та літератури шляхом творчого підходу до організації освітнього процесу НУШ» |
4 | Математики, фізики, інформатики | 8 | Бондаренко Неля Григорівна | «спеціаліст вищої категорії», «старший учитель» | «Вдосконалення форм і методів організації уроків математики, фізики, інформатики через застосування передових технологій для розвитку творчої особистості кожного учня» |
5 | Біології, хімії | 5 | Конотоп Єлизавета Володимирівна | «спеціаліст першої категорії» | «Формування ключових компетентностей учнів у процесі навчання за допомогою впровадження новітніх технологій на уроках природничих дисциплін» |
6 | Історії, географії, правознавства | 5 | Ігнатова Ганна Василівна | «спеціаліст вищої категорії», «старший учитель» | «Формування професійної мобільності вчителів історії та географії, правознавства в умовах сучасної системи освіти» |
7 | Художньо-естетичного циклу, трудового навчання | 4 | Постоєнко Тетяна Віталіївна | «спеціаліст вищої категорії», «учитель-методист» | «Формування творчої особистості в умовах сучасної освіти» |
8 | Фізичної культури, основ здоров'я, предмета «Захист України» | 5 | Однорог Дмитро Петрович | «спеціаліст вищої категорії» | «Розвиток здібностей та інтересу учнів до навчання через упровадження педагогічних інновацій та цифрових компетентностей у практику». |