До уваги батьків майбутніх першокласників!
Відповідно до наказу Департаменту освіти Харківської міської ради від 29.08.2024 №125 «Про визначення дати початку приймання заяв про зарахування до 1-х класів у 2025 році", датою початку прийому заяв учнів майбутніх першокласників визначено 01.04.2025.
Прогнозована кількість класів і учнів у 1-х класах на 2025/2026 н.р. у ХЛ №78:
Кількість класів – 2
Кількість учнів – 48
Територія обслуговування ХЛ № 78 на 2025-2026 н.р.
Ураховуючи ситуацію, в Україні, реєстрація дітей відбуватиметься лише в електронному вигляді за посиланням https://school.isuo.org/
Після реєстрації та заповнення всіх необхідних даних Ваша заявка буде опрацьована закладом освіти.
Звертаємо Вашу увагу, що дитина буде зарахована лише після того, як вас запросять до закладу освіти для написання заяви власноруч!
При собі обов’язково мати:
1) копію свідоцтва про народження дитини або документа, що посвідчує особу здобувача освіти (під час подання копії пред’являється оригінал відповідного документа);
2) оригінал або копію медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду», затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за № 794/18089.
Нагадуємо, що згідно з наказом МОН України від 16.04.2018 №367 право на першочергове зарахування мають діти:
1) місце проживання яких на території обслуговування закладу освіти підтверджене;
2) діти, які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту в цьому закладі;
3) діти працівників цього закладу освіти.
Територія обслуговування ХЛ No 78 на 2025/2026 навчальний рік
Проспект: Льва Ландау 20;
Петра Григоренка 10–12-В (парні);
Вулиця Танкопія 6–14-А (парні);
Проїзд Садовий 1–15 к.3.
Орієнтовний список необхідного для початку навчання у закладі освіти
1. Ранець (портфель). При виборі портфеля необхідно враховувати його місткість. Добре, якщо в ньому буде декілька різних відділень – великих і маленьких.
2. Форма.
3. Пенал. Вміст пенала:прості олівці;лінійка (ділення і цифри мають бути видимими виразно);гумка, точило.
4. Набір кольорових олівців.
5. Зошити без малюнків на обкладинці (12 аркушів) При виборі зошита необхідно звертати увагу на білизну аркуша, розлініювання, виробника і щільність паперу.
10 зошитів в клітинку;
8 зошитів в косу лінію.
6. Обкладинки для зошитів.
7. Обкладинки для підручників.Закладки для підручників у вигляді стрічки або тісьми кріпляться до внутрішньої задньої сторони обкладинки.
8. Тека (папка).Вміст теки:ножиці з тупими кінцями у футлярі;набір кольорового паперу одностороннього та двостороннього, картон;клей-олівець.
9. Для мистецтва:фарби акварельні;склянка-«непроливайка» для малювання;
10.Пластилін (мінімум 6 кольорів). Дошка для ліплення. Стеки.
11.Для уроку фізкультури:спортивний костюм, футболка, окрема сумка для форми;спортивне взуття, пакет для взуття.
12. Змінне взуття.
ПОРАДИ БАТЬКАМ: ЯК ПІДГОТУВАТИ ДІТЕЙ
Психологічна готовність дитини до навчання полягає в тому, щоб до часу вступу до закладу освіти в неї склалися психологічні риси, які властиві учневі.
У дошкільному віці виникають поки що тільки задатки цього перетворення в учня: бажання вчитися, стати школярем, уміння керувати своєю поведінкою і діяльністю, достатній рівень розумового розвитку й розвитку мови, наявність пізнавальних інтересів і, звичайно, знань і навичок, необхідних для навчання.
Накопичення цих передумов — непроста справа. Що ж можна і чого не можна робити до школи?
Не слід:
• до приходу в ЗО змінювати режим життя дитини: позбавляти його денного сну, довгих прогулянок, ігор у достатній кількості;
• оцінювати все, що робить малюк, так, як слід оцінювати діяльність учня;
• проходити з дитиною програму першого класу, насильно змінюючи гру навчанням.
Необхідно:
• прищепити дитині інтерес до пізнання навколишнього світу, навчити спостерігати, думати, осмислювати побачене і почуте;
• навчити долати труднощі, планувати свої дії, цінувати час;
• вчити дитину слухати і чути своє оточення, поважати чужу думку, розуміти, що свої бажання потрібно узгоджувати з бажаннями інших людей — дітей і дорослих, прагнути реально оцінювати свої дії й досягнення.
Світогляд дитини, її знання — це те, про що вона дізналася з вашою допомогою за усі дошкільні роки — знання про навколишній світ, від найближчих його виявів, які вона безпосередньо засвоїла, і до віддалених, які дитина засвоїла, коли їй пощастило подорожувати з вами, з ваших розповідей, бесід, домашніх занять, з книжок, радіо, телевізора, від друзів тощо:
Світогляд дитини — це те, що вона:
• знає про себе (прізвище, ім'я, адресу), свою родину (як звуть батьків, ким вони працюють, що роблять на роботі), своє село, місто, вулицю (трохи історії, назви вулиць, важливі місця, видатні люди);
• знає про явища природи: пори року, їх послідовність (яка пора року настане після літа, а яка після весни, назвати все по порядку), місяці кожної пори року, їх загальну кількість і послідовність; дні тижня, частини доби; про сонце, дощ, сніг, урожай; що таке борошно, цукор і як їх роблять, з чого роблять хліб тощо;
• знає про світ;
• полюбляє робити у вільний час (улюблені книжки, музика, вірші, казки, оповідання, письменники, художники, композитори);
• знає про дорослих людей: за віком, професіями, які бувають люди вдома і на роботі, серед людей, на вулиці — за своєю вихованістю— невихованістю; добротою, чуйністю—байдужістю; яких людей треба поважати, а яких боятися; звідки, на думку дитини, беруться порядні і непорядні люди;
• знає про сучасну техніку, транспорт.
Перш, ніж почати читати, дитина повинна навчитися слухати, з яких звуків складаються слова, які вона вимовляє. Вона повинна навчитися робити звуковий аналіз слів, тобто вміти назвати звуки, з яких складається слово.